عادل به مس پیوست ونقل وانتقلات تیم های...

عادل کلاه کج هافبک تیم پرسپولیس با قرارداد دو ساله به مس کرمان پیوست. کلاه کج که در لیست مازاد پرسپولیس قرار داشت، پس از توافق با این تیم و پرداخت پول رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس به مس کرمان پیوست و بلافاصله راهی اردوی این تیم در آنکارا شد 

.............................. 

 

پرسپولیس تهران:

رحمان احمدی(سپاهان)محمد نوری( صبای قم)امیرحسین فشنگچی(صبای قم)غلامرضا رضایی(فولاد) علیرضا نورمحمدی(راه آهن) مازیار زارع(الشارجه)

راه آهن تهران:

بهادر عبدی(شاهین) میرهانی هاشمی(سپاسی)امین متوسل زاده(سپاسی) حمید هدایتی(پیکان) ایمان رزاقی راد(پیکان) رودریگو لوپز(سرتائوزینهو برزیل) ریکاردو دی سوزا(برزیلیانس برزیل) مهدی زارعی(تربیت یزد) میثم آقایی(شن سا اراک)صادق بارانی(استقلال تهران)

سایپا کرج:

علیرضا لطیفی(صبای قم) جابر انصاری(صبای قم) عباس محمدرضایی(صبای قم) مصطفی صبری(سپاسی) میلاد غریبی(نفت و گاز گچساران) 

                           منیع :http://soccerone.persianblog.ir

حاشیه های استقلال پیروزی

پس از پایان بازی پدر علیرضا حقیقی در حالی که از میان هواداران می‌گذشت تا بتواند پسر خود را بعد از پایان بازی ببیند، با شماری از هواداران استقلال درگیری فیزیکی پیدا کرد.
شدت درگیری به حدی بود که وی از سوی ماموران حراست دستگیر شد.
پدر حقیقی به دادگاهی که در تونل ورزشگاه آزادی برای رسیدگی به اغتشاشات هواداران اختصاص دارد منتقل شد و پس از پایان نشست خبری، علی دایی و حبیب کاشانی برای آزادی وی به این دادگاه رفتند و در نهایت پدر دروازه بان پرسپولیس را آزاد کردند.

..............................................

تماشاگران پرسپولیس که از پیروزی تیم‌شان برابر استقلال خوشحال بودند، در خیابان‌های تهران به جشن و پایکوبی پرداختند.
هوادارانی که به استادیوم آزادی رفته بودند نیز در راه بازگشت پیروزی تیم‌شان را جشن گرفتند.

.....................................................

هواداران پرسپولیس که پس از این پیروزی با جشن و پایکوبی قصد ترک ورزشگاه راداشتند در محوطه داخلی ورزشگاه با هواداران استقلال روبرو شدند که این رویارویی به درگیری فیزیکی ختم شد. تعدادی از هواداران استقلال که از این شکست ناراحت شده بودند به سمت هواداران پرسپولیس حمله کرده و درگیری جدی شد. تعدادی از درگیر شوندگان چاقو در دست داشتند. همین موضوع باعث شد که ماموران حراست و یگان ویژه که مسئولیت امنیت کنار زمین را داشتند به یکباره به بیرون آمده و از شدت درگیری‌ها جلوگیری کنند.
در این درگیری چند هوادار دستگیر شد.

.................................................

هواداران استقلال با شعار " مدیرعامل دروغگو نمی‌خواهیم " علیه واعظ آشتیانی شعار دادند.

...............................................

علیرضا حقیقی پس دیدار تیمش برابر استقلال در دربی بزرگ تهران ضمن تبریک این پیروزی به هواداران پرشمار تیم خود گفت: از طرف خودم این پیروزی را به پدرم تقدیم می‌کنم. در مورد درگیری پیش آمده باید بگویم که آن مامور به من بی احترامی کرد و از مقامات تصمیم گیرنده می‌خواهم انصاف را رعایت و پیگیری کنند تا مشخص شود چه کسی مقصر این درگیری بوده است.
وی ادامه داد: بغضی که مدت‌ها در گلوی من بود به گریه آخر بازی تبدیل شد. این 3 امتیاز حق ما بود و اکنون برای رسیدن به بالای جدول تلاش جدی‌تری خواهیم داشت امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با تمام قدرت به سمت قهرمانی حرکت کنیم.

............................................

دقایقی بعد از پیروزی پرسپولیس پیامکی بین شهروندان تهرانی شروع به گردش کرد که مضمون آن ستایش از علی دایی سرمربی پرسپولیس بود.
این پیامک موزون شامل دو بیت است که به اشعار مداحان شباهات دارد: تو مایه افتخار مایی دایی، محبوب تمام قلب‌هایی دایی، در معرکه همیشه پیروزی چون، دلباخته حضرت زهرایی دایی. 

                                                    منبع :http://soccerone.persianblog.ir

رأی فیفا به مجیدی

سایت گل ـ فرهاد مجیدی کاپیتان تیم استقلال که برای حضور در دادگاه cas به سوئیس رفته بود در این دادگاه حضور پیدا کرد و فیفا رأی به محکومیت باشگاه النصر امارات داد و این باشگاه باید حق و حقوق مجیدی را تمام و کمال پرداخت کند. مجیدی امشب به تهران برمی‌گردد و تا پایان هفته تیم آینده‌اش را انتخاب خواهد کرد، او علاقه دارد در استقلال بماند اما رفتارهای اطرافیان فتح‌الله‌زاده او را با تردیدهایی مواجه کرده است. از طرفی گفته می‌شود تیم استیل آذین هم خواهان جذب اوست.